onsdag 3 december 2008

Dygnsrytm igen...

Nåt är jävligt snett när man försover sig till en föreläsning som börjar 13... Inget mer sånt nu. Jag har bestämt mig för att åtminstone tills vidare glömma bort att försöka rätta till dygnsrytmen. Det leder ofta till mer skada än nytta. Istället tänkte jag låta den korrigera sig själv, genom att jag helt enkelt är vaken när jag är vaken och somnar när jag blir trött... Med viss korrigering för viktiga tider...

Har ett par jobbiga dagar framför mig. Eller "jobbiga"... 4 timmars föreläsning är ju ingenting jämfört med en riktig arbetsdag, men när man vant sig bort med det normala livet så blir det jobbigt. Så jag kanske kommer kunna sova i normal tid till helgen... Och då återigen sabba allting. Jag vill ha ett längre dygn!

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: