torsdag 27 november 2008

När ska jag lära mig?

Idag gjorde jag ett misstag som jag brukar göra sisådär en gång i halvåret, men den här gången var det inte mitt fel utan en kompis som bad mig leta efter sidor med foton på vad de som driver sidorna tror är spöken.

Grejen är att jag inte tror på spöken, ändå kan jag inte låta bli att skrämma upp mig själv när jag tittar på såna sidor (kanske tror jag nånstans långt inne, som jag förtrycker, men det är att gå mer personligt in på mig än vad jag planerat göra i den här bloggen). På samma sätt som att jag hade The Ring (ja, den amerikanska versionen) i huvudet i ett halvår efter att jag sett den, och fortfarande ryser av att tänka på flickor med långt svart hår över ansiktet (att jag faktiskt råkade starta tv:n på myrornas krig en gång genom att sätta mig på fjärrkontrollen gjorde ju inte saken bättre). Så nu vill jag knappt byta ställning och sitter helt förstenad, för att jag har skrämt upp mig själv genom att titta på bilderna på http://theknightshift.blogspot.com/2005/10/top-ten-best-ghost-photographs-ever.html. Jag ångrar mig egentligen inte, för bilderna var intressanta, men usch vad jag är lättskrämd!

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: