onsdag 7 januari 2009

Jag lever igen!

De senaste dagarna har varit ett under av produktivitet, om man räknar allt annat än bloggande och Wikipedia.

Jag har ett mantra som lyder "man skriver inte tenta över julen", och det får man ju naturligtvis sota för nu (intelligensen i att låta terminen gå över julen ska det rantas om senare). Inlämning den 7:e, "det är lugnt!". Böckerna hade jag inte så jag tänkte åka till bibblan för att låna ref-ex. Icke! Julstängt! FAAAAN! Julstängt fram till idag! Idag öppet 12-15! Sagt och gjort. Googlade mig fram till några av frågorna, fick låna bok till två frågor och idag har jag då suttit och skrivit resten. Klar!

Otroligt nog gick det nog faktiskt... Det kändes i alla fall bra när jag läste igenom den. Något övernoterad är den kanske dock, men det är kanske ett sätt att få det att se ut som om det är bättre än vad det är...

Så nu kan livet återgå till det normala igen, förhoppningsvis. AAAAAH CSN...[fade out]

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: